werkwijze-aovdirect2-02018-11-29T15:53:31+00:00

Aovdirect2.0 biedt

  • Toegang tot het grootste AOV collectief van Nederland;
  • De beste voorwaarden tegen de scherpste premies;
  • Vrijblijvende offerte aanvragen;
  • Continuiteit en betrouwbaarheid. Aovdirect2.0 is partner van diverse branche-, beroeps-, belangen- als netwerkorganisaties van zefstandigen, ondernemers en bedrijven;
  • De beste voorwaarden tegen de scherpste premies;
  • 100% onafhankelijkheid. Als een van de weinige gespecialiseerde adviesorganisaties, zijn wij volledig particulier gefinancierd en heeft geen enkele commerciële organisaties een aandelenbelang.
  • Online klantenservice;
  • Helder stappenplan in geval van beroepsaansprakelijkheid;
  • Diverse bijkomende collectieve kwaliteitsvoordelen.

 

Transparant in ons beloningsbeleid

Aovdirect2.0 rekent slechts de volgende vergoedingen voor haar werkzaamheden.:

  • Voor het volledig afhandelen en/of oversluiten van uw ao-verzekering rekenen wij slechts eenmalig een vergoeding van € 199,-. Deze vergoeding is vrijgesteld van BTW.
  • De eenmalige vergoeding wordt in rekening gebracht als uw aanvraag door de verzekeraar is geaccepteerd.

 

Jaarlijksen nazorg werkzaamheden.

Aovdirect2.0 is een echte aov specialist en beschikt als enige organisatie over een aantoonbaar en meetbaar track record op het gebied van belangenbehartiging van ondernemers en zzp’ers op het gebied van de AOV.

Wij dienen zolang uw verzekering loopt, conform Wet Financieel Toezicht, jaarlijks diverse werkzaamheden uit te voeren (nazorg, optieregeling, ziekmelding, wijzigingen). Voor de werkzaamheden als het gebruik van onze klantenservice rekenen wij slechts een maandelijkse vergoeding van €12,50 per maand *.Deze vergoeding wordt automatisch in januari geïncasseerd.

  • Jaarlijkse onderhoudsbrief;
    • Check van uw gegevens verzekerde; adres, e-mail, etc;
    • Update, wij verzoeken u aan de hand van een aantal vragen te toetsen of de door u gekozen uitgangspunten nog passend zijn bij uw actuele persoonlijke als financiële situatie;
    • Quick service scan; basale toetsing van de door u gekozen uitgangspunen;
  • Indien veranderingen in wetgeving of beleid van de verzekeraar van invloed is op uw AO-verzekering, het verstrekken van informatie;
  • Duidelijk stappenplanen en proces begeleiding wanneer u een beroep op de verzekering wilt doen;
  • Klantenservice voor een professionele begeleiding.

*) Prijspeil 2014, dit bedrag kan jaarlijks geïndexeerd worden volgens het CBS prijsindex.